En stund av väntan

Sitter på stationen i Ronneby. Har precis smällt i mig en glass. Bara för att det var fredagkväll. För att det är fint väder. För att jag ändå kommer äta så mycket onyttigt i helgen så ingen mening att ens fundera. Bara för att jag kunde. Men den var god, så det var värt det. Så varför sitter jag här då? Inväntar tåget mot Skåneland, närmare bestämt Kristianstad. Imorgon far jag och Johanna vidare mot Malmö för att möta upp bästa tjejgänget. Ska bli skoj. 

Andra lediga dagen idag. Har hunnit med en tjekväll med vinprovning i Gredeby, en tur till Kalmar, en tur till Kosta, fix i trädgården samt tre middagsgäster under gårdagskvällen. Gårdagskvällens mittpunkt var helt klart lille Wilmer på drygt en månad. En riktig liten sockertopp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback