När ljuset kommer åter

När dagarna blir ljusare ute, blir det också lite lättare i sinnet. Jag må vara lättirriterad nuförtiden, känner att det inte finns plats för så många droppar innan det rinner över, men känner mig ändå betydligt piggare än i höstas. Det går på rätt håll! 

Idag är det semledagen, och när det bjöds på semlor på jobbet ifrån Systrarna Lindqvists bageri (de bästa semlorna i stan), ja då gick det helt enkelt inte att tacka nej. Men blev i alla fall en lunchpromenad med mina kollegor på plan 4 idag, och så såg jag till att hoppa av bussen ett par hållplatser för tidigt för att hinna andas in lite havsdoft. Så en liten tugga av semlan måste jag väl ändå ha lyckats förbränna? 

Imorgon är jag ledig. Bara för att. 
Hasslö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback