Grupptryckets fördelar

- Han undrade om vi skulle med imorgon. 
- Hon också. Men jag orkar verkligen inte det. 
- Nej jag känner inte för det jag heller. 
- Vi var ju där i måndags, det får ju räcka. 
- Ja precis, vi hoppar det....
- Fast jag skulle verkligen behöva det. 
- Jo...
- Vi kanske skulle boka oss ändå...?
- Usch... Jaja... Gör ni det så gör jag det. 

Det är fler än jag som är trötta just nu, som har en motivation med kanter som spricker. Morgondagens Cross-fit-pass är nu inbokat. Prisa vare grupptrycket! Nu ska jag bara överleva också. 

Sambon är ute och fiskar med sin nya fiskeutrustning. Vädret gjorde att jag stannade hemma. En lång dusch och sedan krypa upp i soffan med myskläder, det tyckte jag kändes mer passande i afton. Det blir nog sol en annan dag.,, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback