Detox

Ja, det var något som jag fick för mig efter den här helgen. Och har jag väl sagt något högt så är jag lite för envis för att ge upp det hela. Inte för att jag är hungrig, ja inte mätt heller i och för sig. Men en regnig och tråkig dag som denna när man har semester så inser man hur många nöjen som går ut på att äta. Bjuda hem någon på middag? Nej just det. Ta en fika hos någon? Nej just det. Ut och äta ikväll kanske? Nej just det. 

Nu har jag varit på tre stycken fikabesök likt förbaskat idag - men hållt mig till att fika på vatten. Ikväll väntar bio i höstrusket. Popcorn? Nej det är att glömma. 

Men ärligt - alla juicerna (förutom en som jag inte kunde dricka överhuvudtaget) har varit supergoda. Saknar bara tuggmotståndet. Med olika glas så känns det hela i alla fall lite mer varierat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback