Lägesrapport utan intresse

Mitt nya sunda liv fungerar ganska bra. Om du mot förmodan skulle undra alltså. Lite extra betoning på "ganska" får jag väl också lägga till. Kostmässigt så går det enligt planen, bort med så mycket kolhydrater som möjligt. Fuskar lite med exempelvis hallon till min kvarg, men det tycker jag är ganska ok. Träningsmässigt fungerade det bra i förra veckan och mindre bra den här veckan. Pulsen tenderar att vara lite högre än vanligt den här tiden på året (en följd av att vara ekonom), vilket leder till kroppsliga bakslag. Tröttsamt! Kanske bättre imorgon? 

Sötsaker står jag än så länge emot utan några större problem. Förgyller mitt liv med andra former av sötsaker - som ljus med en svag vaniljdoft eller ett nytt lyxigt och väldoftande schampo. Eller varför inte en stor kopp te. Nöjer mig med det. Än så länge. Men absolut inte för evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback