:)

Går på lyckopiller idag, eller i alla fall känns det så. Detta trots att snön vräker ner (eller snarare sidleds). Det har varit tungt ett tag och jag har känt mig bitter, irriterad och orolig över det mesta. Idag är det bytt mot fjäderlätta steg.
 
Beror det på att jag under gårdagskvällen hade en mycket trevlig tjejkväll på Scandic, fyllt med många skratt? Kanske beror det på att vi till helgen går in i årets sista vintermånad (det vill säga våren känns ändå lite mer nåbar nu). Eller beror det på att den kommande veckan kommer att innehålla en ledig onsdag på spa ihop med min kära Mamma, följt av en tripp till huvudstaden på helgen med min kära Sambo. Kanske beror det på flytten och omorganisationen på jobbat, som har känts så otroligt jobbig och energikrävande hela hösten, nu känns helt okej. Eller så beror det helt enkelt på att det är fredag imorgon, huset är nystädat och ett fång nyinköpta tulpaner har flyttat hem till oss. Det finns mycket att vara glad för nu. Det är nog mest det som gör att livet känns lite lättare nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback