Storstadsallergi?

Jag är väldigt sällan sjuk (peppar peppar) - faktiskt! Men de gånger jag och Sambon ska hälsa på hans far i huvudstaden så är jag alltid sjuk på något vis - feber, kraftig snuva, konstanta hostattacker eller rejält halsont. Jag har tidigare tänkt att det nog hör ihop med att vi ofta åker upp till Stockholm under mina första semesterdagar på sommaren - och att det är efter den där första andas-ut-pusten som bacillerna flyger på mig. Men nu har jag en annan teori - jag lider av storstadsallergi. Jag kan inte på något annat vis förklara att jag plötsligt får väldigt ont i halsen (i övrigt i ganska god vigör) just den veckan som vi ska till huvudstaden - igen! Eller hur? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback