Ett nytt kryp-in

Har landat i en soffa på Södermalm i Stockholm, helt slut efter dagen. Flytt har stått på dagens schema, flytt från ett kontor till ett annat, och detta i kombination med sån där stress som får en att vilja spy. Ungefär. Från en lugn och ledig dag på spa till något som kan liknas vid upplösningstillstånd. Jag måste öva på att inte ha nerverna utanpå. 

Lite trevligheter har vi också haft. Blev lunch på Café Mandeltårtan (igen), en avslutning för vår forna ekonomiavdelning. En ny era tar nu form, det kan nog bli bra. Jag gillar i alla fall mitt nya kryp-in, mitt nya kontor, mitt nya hem. Ja, för periodvis blir ju ens kontor just det - ett hem. 

Nu ser jag fram emot några lediga dagar  här i huvudstaden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback