Julledighet

Äntligen en bra känsla. En känsla att vara nöjd, i fas, ja ren och skär lättnad. Det blev en lång arbetsdag i fredags, väldigt lång. Till slut gav jag upp och insåg att den där julledigheten var bara att skjuta upp. Men dagens arbetsdag var bra, inte bara för jobbet i sig utan också för min egna skull. Ett lugn. 

I helgen mådde jag i ärlighetens namn sådär. Var helt slut, både kroppen och huvudet gick ut i strejk. Åkte ett ärende till stan på lördagsförmiddagen och sedan ägnade jag resten av dagen med att sova på soffan. Så det kan gå. Men lite trevligheter blev det ändå i helgen - en fredag med god mat hos Andy och Frida (och söta Villmer såklart) och en lördagskväll med tacos hemma hos Möller tillsammans med ett annat gäng goingar. Och Tomterock också såklart, icke att förglömma. 

Nu ska jag må bra, gå ner i varv och läsa böcker. Så det så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback