Vittrar höstvindar

Höstkänslorna är påtagliga trots att det bara är augusti. Höstkänslor på både gott och ont. Vill förändra. Vill ha nytt. Det började på riktigt igår när jag fick för mig att städskåpet skulle passa bättre i ett annat rum. Den där känslan som uppstår när man har kommit på något och det inte finns plats för några andra tankar i huvudet än just det. Sambon hoppade in i duschen och när han kom ut igen så hade jag förvandlat huset till ett bombnedslag. Milt uttryckt. Men men - det blev bra i alla fall, och tänk att nu har jag en hel tom garderob över! Nästa projekt som jag funderar på är operation sovrum. Tapetsera och nya sängar. Fast då måste jag nog ha Sambon med på banan först. 

Har nu (äntligen!) landat i soffan framför ett väldigt intressant program - "Skilda världar - vad hände sen". Till en början tyckte jag mest att det var skrattretande - nu känns det mer som en riktig nostalgitripp. 

Intressant liv jag har va? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback