När lugnet har lagt sig.

Jag tog en joggingtur direkt efter att ha skrivit nedanstående blogginlägg. Tänkte att det är ingen mening att vänta på bättring. Det gick uruselt. Träning innan frukost är inget för mig. Nu får jag nog allt springa hela veckan (fast inte på morgonen förståss). 

Påskledigheten går nu mot sitt slut. Vi har levt i något som man kan beskriva som en blandning mellan byggarbetsplats och restaurangrörelse den här helgen. Inget illa menat till alla er som hälsat på oss i helgen, det har varit väldigt trevligt, men det känns ganska skönt att bara vara jag och Sambon i afton. Fortsättning av altanbygget får fortsätta nästa helg, men tycker att Sambon har gjort ett ypperligt jobb den här helgen. Han är guld värd! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback