Ett kaos

Okej, jag må vara lite förvirrad ibland. Det kan vara så att stressen många gånger får mig att göra konstiga saker, att glömma, att ljud far in i mitt ena öra och ut i det andra. Ibland uppstår ett kaos i mitt huvud som stundtals kan vara svårt att hantera. Men ärligt, att jaga upp Niklas farmor (snart 88 år) och faster klockan halv åtta på morgonen för att jag har "glömt" att flyttstädningen ska ske idag klockan halv nio - det är inte ok. Få dem att stressa så mycket att de knappt får i sig i en kopp kaffe på morgonkvisten, att få lämna jobbet och springa hem till Niklas farmor för att sedan ge oss av till Niklas farmors gamla lägenhet, springa upp och ner i trappor för att hinna tömma hela lägenheten innan städfirman anländer, lyckas bli utestängd en stund.... Det är som sagt inte ok. Det är i synnerhet inte ok när jag runt klockan nio inser att flyttstädningen inte är bokad förrän imorgon. Jag tror att jag sätter punkt här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback