En lördag med guldkant

Idag har varit en fin dag, ett brejk från den stressiga vardagen. 

Dagen började med att väckarklockan ringde klockan fem. Okej, just den detaljen var kanske inte så angenäm. Skjutsade Sambon till Angöringen. Väldigt vacker morgon, vindstilla och tyst. Lite smått magiskt. Väl hemma gick jag faktiskt och la mig igen, klockan hade inte ens slagit halv sju. Så skönt att få krypa ner under täcket och sova ett par timmar till. Efter god frukost tog jag sedan bilen mot Skåneland och bästa Johanna. Blev en solig dag med kaffe på altanen, lunch i stan, lite shopping och en massa tjejprat - så välbehövligt! 

Har precis landat hemma nu, väntar på att jag ska hämta Sambon och sedan blir det kanske ett glas vitt. Som pricken över i:et på denna dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback