Full fart mot helgen

Fredag, fredag, underbara fredag! Som du är efterlängtad. Visserligen råkar du idag infalla med den 13;onde, men just det faktumet väljer vi att utesluta idag. 
 
Har varit en fullspäckad vecka, både på jobbet men framförallt privat. Även helgen är fulltecknad, nästan varje minut inplanerad. Idag ska jag sluta tidigare, bege mig in till stan och bli lite ompysslad. Klipp och sling står på schemat, något som är väldigt välbehövligt. Ikväll väntar vi middagsgäster och på något vis ska vi få in att gratulera Niklas mormor innan dess. Hm, och städningen då...? Fick ett ryck nu på morgonen och dammsög och dammade av innan klockan slagit 06:05, det vill säga nästan innan solen hunnit vakna. Inte klokt egentligen tänkte jag för mig själv när jag sprang runt med dammsugaren i högsta hugg, hoppas verkligen inte grannarna såg mig. Men vad gör man när tiden inte räcker till (struntar i att städa tänker du med all säkerhet nu, men jag är väl lite skadad). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback