Fredagsbestyr

En träningsvärk från helvetet. Ni vet en sådan där träningsvärk när man stönar och ojar sig över att behöva böja sig ner, och när man väl gjort det funderar man över om det är något annat man kan göra när man ändå är här nere. Men så är det när man är otränad, och jag lär väl få stå ut med konstant träningsvärk ett tag till i höst innan kroppen vänjer sig. Börjat träna bodypump en gång i veckan, något som helt uppenbart behövdes. IW är svettigt, men någon värk efteråt får jag mycket sällan. Mot nya höjder (ett konstant jämrande). 

Igårkväll stod ensamma-hemma-myskväll på schemat. Det efter att Sambon klippt gräset och jag tagit tag i insidan av huset. Lite svampplockning hann vi också med, nu har det gula guldet äntligen behagat dyka upp. Kantarellsmörgås och kräftor för min del, och några rejäla köttbitar för Sambons - alla blir glada och nöjda! 

Nu har vi hela helgen framför oss - lördagsmornarna är de bästa! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback