Snurre Sprätt

Irrar hit och dit, fram och tillbaka. Känns som om jag inte gör annat än att springa på olika möten. Trodde att jag dubbelbokat mig i förmiddags, för att sedan inse att det ena mötet inte var förrän imorgon. Så nu är jag dubbelbokad imorgon istället. Snart gör jag nog som chefen; smyger försiktigt in på ett möte för att en stund senare inse att det är fel möte jag befinner mig på. 

MEN när allt är som mest virrigt så kan man inte låta bli att skratta. Skönt det. Idag bjöd jag och Carola på fika. För att det var tisdag. För att det behövdes. För att vi var värda det. 

Imorgon ska jag försöka vara lite mer harmonisk. Nämnde jag att jag har en tid på glasfirman för att laga stenskott på bilen (som förövrigt ska besiktigas dagen därpå) samtidigt som jag är dubbelbokad på möten? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback