Fredagsmys på ingång

Då var det fredag igen! Den här veckan har verkligen flugit förbi, men det är skönt med helg efter en så hektisk vecka så inte mig emot. Dock är det ingen lugn och stilla helg som går oss till mötes utan en helg med fullspäckat schema. Sambon ska jobba, jag ska vara flytthjälp åt farmor, 60-årsfest (30+30) är att vänta och hela söndagen går åt till fotokurs. Jaha, men sen är det måndag igen ju? När ska man egentligen ha tid att bara andas lite? Eller typ städa och tvätta och sånt där annat nödvändigt? 

Ikväll bär det i alla fall av hem till mina föräldrar för lite fredagsmys. Och fotboll såklart. Ska sova där i natt så jag är på plats tidigt imorgon vid flytten. Fokus, fokus, fokus på fredagsmys och så glömmer vi det andra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback