Fokus, fokus, fokus

Trött, frusen och huvudvärk. Jag är trött på att känna mig halvkrasslig. Låt den där förkylningen, som jag känner är på g långt där inne, bara bryta ut så att jag blir pigg och energisk igen! Eller kanske inte. Jag ångrar mig. Låt immunförsvaret bryta ner de där bacilluskerna en gång för alla så jag blir pigg och energisk igen! Klart bättre. 

Igår begav jag mig i alla fall till gymmet på mitt vanliga måndagspass. En måndag stoppade stormen mig. En annan måndag stoppade en svullen hals mig. Igår kunde inget stoppa mig och känslan efter passet var den bästa på mycket länge. Låta alla tankar, funderingar och grubblerier rinna av mig till förmån för fokuset på puls, tempo, puls, tempo - härligt! Mer sånt behövs nu om jag ska orka med det här... 
Nya familjemedlemmen - ser ut som jag känner mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback