27.

Jaha, då var man 27 år fyllda. Ingen större skillnad från att vara 26. Möjligen det här med att vara ett steg närmre 30. Huvudvärken fanns där även denna lördagsmorgon (utan alkohol på fredagskvällen). Jag måste börja skärpa mig. Dagens första present har jag fått från finaste Sambon. Tydligen kommer jag få två till av honom under dagen. Spännande.

Under gårdagen fick jag skönsång och blommor av finaste kollegorna. Hörde viskandet och prasslandet i korridoren innan de kom in. Fick mig att tänka tillbaka på hur födelsedagarna var när man var liten. Fint det. 

Ikväll kommer familjen hit på lite firande.  I övrigt ska jag bara mysa (och försöka bota huvudvärken) denna gråa och regniga novemberdag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback