Almö/Tjuraviken

Sovit tolv timmar i natt och likt förbaskat vaknar jag med skallebank. Tycker inte att det är rättvist att jag måste ingå i den stora skara som vaknar med huvudvärk en lördagmorgon - trots att jag inte drack en droppe igår och var i säng klockan 22. Men solen skiner i alla fall idag (också) - några ipren och lite frisk luft brukar ju bota det mesta.
 
Gårdagskvällen bjöd på fiske och foto för min och sambons del. Sambon fick inget napp, men jag fick en välfylld kamera. Efter det blev det lite grannhäng hemma hos oss. Idag var tanken att jag skulle hålla igång - en rejäl löparlunda för att vara i form tills på tisdag, men det verkar ju mitt huvud sätta stopp för nu. Nej, idag hägrar nog mer altanen verkar det som. Men det är ju fint det också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback