Målgång

Jag vet att jag borde sova nu, men tröttheten som borde infinna sig kommer inte. Hoho, John Blund - var är du? Känns orättvist att jag måste gå och lägga mig medans sambon är uppe och ser på film. Men bara en tidig morgon kvar nu, en ynka. Inte för att jag känner någon semesterkänsla just nu, inte ett dugg faktiskt. Istället för den där riktiga semester-känslan "jag-hade-inte-orkat-en-dag-till-nej-inte-ens-en-minut", så känner jag snarare stress och oro över att gå på semester imorgon - hur ska jag få allt att gå ihop tills dess?! Men det ordnar sig, det gör det alltid. Semester är skönt och välbehövligt. Fyra lediga veckor - det är ju det här vi har längtat efter. Det kommer att bli bra det här, perfektion av högsta rang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback