Solskensdagar

Då har vardagen tagit fart igen och julen och nyår känns som ett minne blott. Blev två arbetsdagar och sedan tyckte jag att det var lika bra att boka in en semesterdag till. En sväng till Mario, en sväng till Mio och sedan kom våra Kristianstads-favoriter på besök. En skänk skruvades ihop, duschhörnan kom upp och sedan tog vi en tur upp till Hasslö-doppet för lite pizzabuffé. Bra fredag! Idag på förmiddagen begav sig Kristianstadsborna hemåt igen och en ny skåning kom istället på besök - Helsingborgsbon Robin. Killarna drog iväg och fiskade i solskenet, medans jag begav mig iväg på en promenad med min kära kamera som sällskap. Bra lördag! Nu inväntar vi bara en bra söndag också.
 


Kommentarer
Postat av: marika

Superfina bilder...perfekt fotoväder i lördags....vilken himmel...och du hittade med lite svanar ser jag :)

2013-01-06 @ 23:52:50
Postat av: Camilla

Haha, ja jag skrattade när jag såg dina svanbilder på facebook precis efter att jag kommit hem efter min lilla svanstudie! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback