Nyårsafton 2012

Trots gårdagens incidenter visade sig nyårsafton få en lyckad utgång. Blev en mycket trevlig kväll med god mat (om jag får säga det själv), trevligt sällskap och mycket skratt. Tack samtliga inblandade för det!
 
Idag är jag trött så det förslår. Jag är inte gjord för att gå och lägga mig klockan fyra på morgonen. Mindre bra start på det nya året med andra ord. Och så var det ju det här med nyårsflöften, finns det några sådana? Tja, jag och Miriam har bestämt oss för att delta i Vårruset 2013 också och tills dess ska vi ha förbättrat våra tider. Känns som ett bra löfte. Ett annat löfte är att jag i år ska låta mig själv komma i första hand och andras krav och förväntningar i andra. Punkt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback