Vackra vinterdagar

En söndag då vintern är som bäst - strålande solsken på klarblå himmel. Familjen ifrån Ronneby, inklusive Farmor, kom på besök och vi visade upp ön och vackra Sandvik. Jag beklagade mig över att jag varken hade kameran eller mobilen med mig, men ibland är det kanske lika bra att njuta av stunden istället. Efter Sandvik blev det lite korvgrillning på altanen, följt av kaffe och kaka inomhus (för att tina upp). I övrigt är nu rullgardinerna på plats, liksom två små nya tavlor och en klocka. Små nya steg var dag. Nu håller vi tummarna för att köksbordet dyker upp i veckan - hoppas, hoppas!! 
 
Imorgon startar en ny vecka, hoppas att jag kan hålla mig lite piggare än förra veckan. Tre dagars vila var nog vad jag behövde. Full fart framåt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback