Lugnet

Det har varit en jobbig vecka, minst sagt. Som ett mörkt svart hål som suger all energi ifrån en hur mycket man än stretar emot. Men nu börjar det kännas bättre igen, börjar få lite distans till kaoset istället för att vara en del av det. Omger mig med människor som jag trivs med och sedan blir allt bra igen. I torsdags tog jag en ledig eftermiddag och gick på spa med min kära Mamma. Igårkväll blev det en bio med en kär bardomsvän. Idag på förmiddagen fick vi besök av en Campus-stjärna och i eftermiddag blev det en promenad i solskenet med världens bästa sambo. Som pricken över i:et får vi i afton besök av ytterligare ett par vänner och imorgon väntas lunch på stan med ytterligare en. Stanna upp, njut och andas lite. Allt annat ordnar sig.


Kommentarer
Postat av: Marika

känner att jag måste ut till Hasslö någon dag och fota när jag ser dina bilder...de är en fin ö!

Svar: Klart det är!
Camilla

2013-02-24 @ 13:05:50
Postat av: IM B

Som vanligt jättefina bilder, kul att läsa hur Du har det. Verkar som Ni redan trivs på Hasslö. Hälsa till alla du får gärna säga att jag finns!

Svar: Hej Ingmarie! Kul att höra ifrån dig. Vi får lite uppdateringar ibland av Tina ochaufför hörde även att KFU hälsat på. Ska hälsa dem! :)
Camilla

2013-02-24 @ 19:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback