Sven Stormare

Sven är här och drar fram som en dåre. Träden bugar vart än han drar fram, paraplyerna reser sig i en hyllningsrörelse och vi håller oss inne för att inte vara i vägen. Men snälla herr Sven, vänligen lugna ner dig till morgondagen. Jag har ett tåg som jag behöver passa och jag skulle verkligen uppskatta om det kunde gå i tid imorgoneftermiddag. För att inte tala om det tåget vi ska med på lördagmorgon. Riv och slit lite i afton, men lämna oss gärna ifred under morgondagen. Tack! 

Har placerat mig i soffan och tänt värmeljus i alla hörn. Har blivit väl omhändertagen på Salong Stråh i eftermiddag, fått lite färg i håret och de slitna topparna avklippta. Känns skönt. Ser nu fram emot en fin helg i huvudstaden tillsammans med ett par favoriter! Men innan dess ska jag under morgondagen överleva ett pass Crossfit tillsammans med kollegorna. Funderar på om vi kanske borde ha hjärtstartaren nära till hands? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback