Nyårsafton 2013

Nyårsafton är här. Jag vaknar upp med gigantiska påsar runt ögonen (Niklas hostande gör mig galen) och känslan av fulaste-flickan-i-världen-vill-bara-gömma-mig-och-inte-gå-ut-på-hela-dagen. Men så är det ju nyårsafton då man ska vara finklädd, strålande och trevlig en hel kväll/natt - typiskt! Det är bara att på med lite spackel och ett stort leende och hoppas på att den hemska tröttheten inte lyser igenom för mycket. En promenad ska jag nog hinna med också idag, lite frisk luft gör kanske susen. 

Ett nytt år står alltså för dörren, år 2014. Alla är så skeptiska till nyårslöften, själv gillar jag den där känslan av att vara riktigt taggad inför något även om det inte håller året ut. De första månaderna på 2014 kommer nog att bli en ganska jobbig tid, men klarar jag mig bara förbi det så blir det nog bättre sen. Antingen ett lugn eller en stor förändring - vi får väl se. Många små nya människor ska ju komma till världen verkar det ju som under 2014. Det ser vi med spänning fram emot! 

Önskar eder alla ett riktigt gott nytt år (och råkar ni springa på mig under dagen/kvällen - ge f*n i att ta en närmare titt)! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback