När firandet har lagt sig.

Regn och en grå massa, det är vad som väntar utanför fönstret. Till och med jag som inte är någon snö-fantast längtar efter att lite vitt puder ska täcka marken och ljusa upp. 

Idag är vi lite trötta och sega, detta efter två väldigt trevliga kvällar. Julfesten med Niklas jobb på Kastellet/Aspö var väldigt  lyckat. Hyrt en båt som tog oss till den lilla ön och la till precis vid Kastellet. God mat i trevligt sällskap. Dennis bjöd på underhållningen. Även Sambon sjöng en trudelutt (Stad i ljus), något som följdes av stående ovationer. 

Igår firade vi Sambon tillsammans med hans familj och vänner. En trevlig kväll i fint sällskap. De där magarna blir ju bara fler och fler, så om ett tag kommer antalet gäster på en sådan här liten tillställning att ha utökats en del. Mysigt!

Ha en fin tredje advent! 



 

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha :) Så han fick sjunga då. Du skulle filmat det och lagt upp det här. Känns som en grej man hade velat uppleva. Hälsningar från malin som gillar att kommentera din blogg. Just nu är det mitt huvudintresse...

Svar: Vet du, jag har faktiskt filmat det och jag skickade ett sms till dig direkt efter med filmen. Dessvärre var det ingen täckning på Aspö så det kom inte fram. :)
Camilla

2013-12-15 @ 15:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback