(T)rött

Tröttheten har tagit över min kropp. Hösttröttheten mån tro? Skulle bege mig iväg för att träna ikväll, men istället somnade jag i soffan med mobilen i handen och var helt borta i 45 minuter. Min fina sambo slavar just nu i köket och har hällt upp ett glas rödvin (på en tisdag!) till mig för att jag ska tina upp. Det är kärlek det. Nej en liten paus nu vore fint. Tur att vi har en inom räckhåll, bara 1,5 vecka kvar nu. I övrigt flyter det mesta på bra just nu känns det som. Ett par "yes!" har jag kunnat utbringa under dagen och det känns bra. Som pricken över i:et gick bilen felfri igenom besiktningen idag. Bara det är ju värt att fira med ett glas rött egentligen. Skål på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback