Semesterlugn

Den värmande solen och ljudet av vågorna som slår mot stranden är ersatt med en huttrande kyla och smattrande på taket. Den dagliga klädseln bestående av bikini eller en svalkande sommarklänning är ersatt med en tjock luvtröja. Underhållningen vid strandbaren där vi satt med varsin drink i handen är ersatt med soffhäng; tända ljus och en film. Vad hände?
 
Jag har i alla fall haft en riktigt skön vecka. Kanske är det först nu jag verkligen fattar hur mycket jag behövde den där semestern. Det är alltså så här det ska kännas i kroppen - ett lugn. Sitter just nu och sorterar alla 500 bilderna ifrån vår fina semester, funderar på vad jag ska göra med alla. Några hamnar kanske här. Eller rättare sagt; några hamnar med största sannolik här. Det får ni stå ut med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback