Rhodos del 2

Första dagen på jobbet efter semestern är avklarad och då var allt igång igen med dunder och brak. Imorgon ska jag bege mig upp mot Gävle en sväng för att lära mig allt om e-inköp. Ska bli spännande.
 
Ytterligare lite foton ifrån Rhodos kommer här (ni har väl inte tröttnat redan?). Min kära Mamma firade sin stora dag i Grekland. Hur mycket hon fyllde får jag kanske inte lov att skriva här, men det är i alla fall halvvägs till en tresiffrig ålder som slutar på 00. Hur som helst, på den stora dagen hyrde vi en bil och utforskade ön. Jag körde. Jo ni läste rätt - jag körde. Och faktum är att både vi och bilen kom hem helskinade - det ni! Blev en lyckad dag med fina vyer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback