Rhodos del 1

En vecka på Rhodos och jag förvandlades till en tvättäkta charterturist och drog dessutom med min mor ner i fördärvet. En solhatt på och vattengymnastik varenda dag - det ni! Klappade jag inte till och med när planet landade? Jo, jag tror det. Känns befriande att erkänna det här för alla. Men nog var det en härlig vecka...
 
Första dagen på svensk mark och vi har spenderat dagen med att packa upp alla väskor, tvätta all tvätt, fylla kylskåpet och frysen med mat samt ta en höstpromenad på Hasslö. Är nu redo för en ny fartfylld vecka!




Kommentarer
Postat av: Marika

Ser super härligt ut! Oj ska man gå på vattengympa med...kanske man skulle göra :) Fina ni är ihop!

2012-09-25 @ 19:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback