Tjejkväll

Taggar inför en tjejkväll i stan. Eller taggar och taggar, gäspar mest stort och funderar på om jag blir hängd ifall jag somnar i soffan på festen innan klockan slagit nio. Nej, skärpning nu! Efter ett par glas ska jag nog piggna till. Glas ja... slog mig för stund sedan att jag varken hade vin, cider eller öl hemma (eller en bil!). Sådant händer nog bara mig, alla andra tycks vara betydligt mer välplanerade och ordningssamma. Funderade ett tag på att köra en fest a'la 15 år och ta med mig en häxblandning, men tror inte att det skulle vara någon vidare hit. Nej, det får bli lite drinkar i afton. Mycket att ta med sig på bussen (definitivt 15-årsvarning att bära runt med en skramlande påse en fredagskväll - barnbiljett på det), men det blir nog bra ändå.
Om en stund så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback