Lördag

Blev en väldigt trevlig kväll igår ändå. Höll mig pigg ovanligt länge för att vara mig (somnade inte en enda gång) och blev en hel del goda skratt (stortjut). Gick till Statt och konstaterade att det har händer något mellan ålder 18 till 26 år, och jag kände mig helt enkelt... gammal! Men som tur är finns ju Stars & Stripes, där man snarare sänker medelåldern än höjer den. Kom i säng när klockan var närmre halv tre - får man väl ändå se som en lyckad tjejkväll!
 
Så vad händer mer i mitt otroligt spännande liv (kan tro att ni sitter på helspänn nu!)? Vårt hem förvandlas mer och mer till en krigsplats. I ena änden av lägenheten kan man bygga en krigsborg av kartonger och i andra änden kan man göra stridsflyg tillverkade av reklamtidningar (sådant man ska slå in ömtåliga ting i). I veckan anlände våra nya rullgardiner (min lycka var total). Samma dag anlände en liten box som trådlöst ska kunna koppla ihop datorn och tv:n i vårt nya hem (sambons lycka var total). Idag ska vi bege oss till Hemma-butiken och beställa duschdörrar. Kanske tar jag en tur till Sängjätten också och inhandlar lite till det nya sovrummet. Om en månad är vi på plats i vårt nya hem. Bara en månad. Kanske kan jag till och med börja packa lite i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback