Höstens små glimtar

När de färgglada löven har fallit återstår enbart en sak med hösten - mörker. Det är mörkt när man går till jobbet och det är precis lika mörkt när man går hem. Just den här veckan är det min buss-vecka, det vill säga den här veckan är det Niklas tur att ta bilen till jobbet (något som inträffar vad femte vecka så jag kan inte klaga). Faktum är att det här med att åka buss har sina fördelar, exempelvis vardagsmotionen. Idag när solen äntligen sken, efter ett par dagar då vädret bara har bestått av en grå massa, bestämde jag mig för att gå ifrån jobbet några minuter tidigare och ta en promenad innan mörket åter lagt beslag på dagen. Och eftersom jag inte hade någon bil kunde jag lika väl promenera in till stan och ta bussen därifrån hem. Perfekt. Knäppte några bilder med min kära mobilkamera på vägen. Det här med riktiga fotografier blir det inte så mycket av så här års.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback