Fredagskänsla en torsdag

Nyss hemkommen ifrån ett 86-årskalas med god mat. Mätt och belåten har jag nu kurat upp mig i soffan med laptopen i knät. Imorgon är jag ledig. Det ni! Beslöt mig för det idag och det är nog ett av de bättre besluten jag har tagit under den här veckan. Varför? Tja, jag känner helt enkelt för det. Alla andra har ju höstlov - varför ska inte jag få ha det?! Vad jag ska göra? Ja, någon bil har jag inte imorgon så blir svårt att ta sig någonstans. Har mer tänkt mig att sova lite längre, städa hemma inför helgen och ge mig på att måla ett soffbord. Om vädret vill kan jag tänka mig en promenad, annars kan jag även tänka mig att krypa upp i soffan med en bok. Låter inte det som en ganska bra fredag? Behöver det här just nu.
Niklas farmor Britta 86 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback