Botemedel?

Surfar omkring bland hälsobutikerna på nätet, på jakt efter något som botar trötthet. Hur är det ens möjligt att känna sig så här trött trots att man är noga med att komma i säng i vettig i tid (visserligen ringer ju klockan okristligt tidigt varje morgon, men ändå)? Mörkret tar musten ur mig fullständigt. Hittar dock ingen solenergi som man kan köpa på burk. Däremot har jag dagen till ära bokat in mig och Niklas på något spännande - en inomhusstrand här i Karlskrona. Vi ska sitta i varsin solstol med en juice-drink i handen, stoppa fötterna i varm sand och lyssna på inspelat vågbrus. Visst låter det lite skumt?
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Känner precis igen mig i det du skriver kusinen, ständigt trött och det spelar ingen roll om man tar sovmorgon någon dag, men snart kommer december, förhoppningsvis piggnar vi till då när det lyser fint överallt, kram på dej

2012-11-20 @ 19:10:53
Postat av: Camilla

Ja, det hoppas jag också på! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback