Sommartid

Idag påbörjades sommararbetstiden, 7,5 timmar om dagen istället för 8,17 timmar. 40 minuter kanske inte låter så mycket, men skillnaden är näst intill enorm. Idag efter jobbet har jag exempelvis både hunnit med en runda i stan med Mamma, en promenix till Tallholmen, matlagning och tvätt. Inte illa!

Imorgon väntar ledighet. Igen. Då ska jag springa Vårruset. Eller springa och springa... Mening var ju att jag skulle springa då jag tränat som en tok hela vintern. Men på grund av en ihärdig förkylning, samt att jag nu till råga på allt (av någon konstig anledning) fått väldigt ont i ryggslutet, så känns det hela inte så självklart längre. Men till Växjö ska vi i alla fall, jag och Miriam, och runt Växjösjön ska vi ta oss. Hur fort det kommer att gå får morgondagens hälsa utvisa. Önska oss lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback