Mamma-dagen

Varit en vacker sommardag i sommarstugan på Aspan där vi idag har firat lilla Mamma på Mors-dag. Aspan, platsen på jorden där sommaren är som bäst.

I en veckas tid har jag nu försökt att skärpa till mig lite vad det gäller maten. Det där med dieter är inte riktigt min grej men har tänkt att under två veckors tid försöka att undvika kolhydrater såsom godsaker, pasta, ris och bröd. Idag syndade jag dock och åt både en kaka och en glass ute på Aspan. Synden straffade sig... Efter Aspan-trippen gav jag mig iväg till Rosenholm för att springa en runda på slingan. Dock sprang jag vilse - såklart. 6-kilometersslingan visade sig vara en 12-kilometerslinga, något som jag insåg efter 6 kilometer. Hm! Efter lite god mat är jag nu pigg igen och redo att snart krypa ner i en renbäddad säng. Mot en ny vecka!


Solig altan på Aspan

Bror nr 1

Bror nr 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback