Halvsjuk?

Jag är hemma och sjukskriven från jobbet för första gången i mitt liv. En upplevelse det också. Men egentligen är jag nog inte sjuk, utan snarare så att jag var riktigt dålig inatt. Förmodligen är det inte alls maginfluensa eller något sådant jobbigt som flugit på mig, utan snarare ett rejält blodtrycksfall. Men känns bäst att ta det säkra före det osäkra. Vill inte riskera att bli behandlad som en pestsmittad på jobbet hela dagen, och vill inte heller riskera att tvingas krama toalettstolen på jobbet och sedan behöva ta bussen hem tillsammans med en påse.

Så vad hittar man på? Känner redan att jag börjar klättra på väggarna... Lära mig stå på händer så att blodet kan rinna till och därmed undvika fler blodtrycksfall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback