"Svisch"

Dagarna bara flyger iväg och tänk - nu är det lördagsmorgon! Vaknade i morse med en panikkänsla i hjärtat - klockan har inte ringt! Fast vänta nu, är det inte lördag? Jo, tänkt det är det. Underbara lördag.

Igår flexade jag hem redan vid tolv-tiden. Lite shopping i stan i form av bland annat ett löparställ, som jag sedan provsprang på eftermiddagen. När Sambon kom hem såg han väldigt skeptisk ut. "Är det där de nya kläderna? Ska du ha på dig det?". Ja tänk för att jag ska det. Och dessutom är det ingen som ser vad jag har på mig ändå, för jag löper förbi dem så fort att det enda de hör är ett "svisch". Såklart!

Igårkväll blev det sedan restaurangmys med Sambon, något som verkligen inte hör till vanligheterna (bara vi två på en restaurang kan väl ha varit nära 1,5 år sedan sist). Efter det blev det lite jordgubbar och melonbitar framför Arne Dahl, innan vi båda somnade i tv-soffan. Perfekt fredag med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback