Farmor

24 mars är en dag med många födelsedagsbarn i min bekantskapskrets. Ett födelsedagsbarn som vi ska fira i eftermiddag är min fina farmor som dagen till ära fyller 79 år. Fick ett samtal tidigare i veckan där hon undrade om jag inte ville veta vad hon önskade sig. Ett par nya fina tighta byxor ville hon ha som skulle passa perfekt till hennes lilla fina nätta jacka. Det är svårt att fatta att hon fyller 79 hela år. I nästa sekund ångrade hon sig och menade på att hon var för gammal för födelsedagspresenter ändå, och att jag kunde vänta med att köpa något tills nästa år då hon fyller 80.

Jo, min farmor är sannerligen en speciell farmor. Faktum är att hon är världens bästa farmor!


Farmor sommaren 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback