Fredagsmys... eller hur var det?

Lillfredag idag. På riktigt. Speciellt med tanke på att det imorgon är lill-lördag och vi är lediga. Sen är torsdag. Men egentligen blir torsdagen som en fredag för mig eftersom jag är ledig på fredag. Och sen är det fredag på riktigt. Men fredagen blir ju då mer som en en lördag eftersom jag som sagt är ledig. Och sedan väntar ytterligare en lördag. Rörigt? Äh, fredag och lördag hela veckan lång - lättare kan det väl inte bli! Nu blir det en kopp av mitt favoritte och en stor ruta mörk choklad för att fira min nyvunna fredagskänsla. Imorgon ska vi klä oss i sverigedräkter, vifta med svenska flaggor och sjunga nationalsången hela dagen lång. Eller nöja oss med en dag ute i solen med lite grillning. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback