Finfina stunder

En helg i fina vänners tecken. En fredagskväll med tjejfest i stan. En lördag med besök av våra Kristianstads-favoriter. Grillning på Almö följt av fondue-afton på 2 rum & kök, för att sedan avsluta lördagen med varsin glass på Glassiären. Mums! Idag tog vi en tripp till Eko-marknaden i Skärva med Johanna och Daniel innan de begav sig hemåt igen. Jag och Sambon åkte vidare en tur ut på Hasslö där vi ägnade eftermiddagen.

Känner mig nu redo för en ny vecka, en vecka med ny energi, en ny längtan och en ny strävan. Har något som upptar mina tankar och som jag inte riktigt kan släppa. Och jag gillar det!


Eko-marknad i Skärva

Verkligen mitt ute på landet!

Dagens fångst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback