Fin torsdagskänsla

Idag tog jag min lilla svarta och riktigt gled fram och tillbaka till jobbet. Alla tidigare tvivel är som bortblåsta - varför har jag inte köpt en ny cykel tidigare? Perfekt med en cykeltur innan jobbet; glida fram bland åkrar och ängar till tonerna av fågelkvitter.

Härlig torsdagskänsla idag. Saker och ting börjar falla på plats och både kropp och knopp har börjat komma ifatt. Imorgon är härliga fredag här. Blir det fint väder imorgon har jag bestämt mig för att sluta lite tidigare. På kvällen väntar tjejkväll i stan och på lördagen får vi finfrämmat i form av bästaste Johanna och Daniel. Med andra ord har vi en riktigt bra helg på ingång. Midsommarafton är också planerad nu - tror att detta kan bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback