Fina dagar

De senaste dagarna har varit fina och välbehövliga på många sätt och vis. Torsdagskvällen spenderades på varmbadhuset följt av ett besök på Michelangelo tillsammans med Nättraby-flickorna. Mysig kväll med mycket prat, en del avslöjanden och lite förvirring (som jag givetvis stod för). Fredagskvällen spenderades hos Miriam i hennes nya lägenhet i stan. En helkväll med tjejsnack, god mat, vin och jordgubbar. Igår styrde jag och Niklas sedan kosan mot Kristianstad, till Johanna och Daniel. Lite shopping, en tjejpromenad, goda drinkar samt mongolisk buffé för sju.

Som sagt; varit ett par väldigt fina dagar. Dock har det också blivit mycket (god) mat de senaste dagarna, så efter en långpromenad i Nättraby har jag nu även bokat in mig på ett kvällspass på gymmet. Efter det väntar en lugn härlig kväll på hemmaplan, har varit ont om sådana på sistone...

Tjejkväll med Miriam

Bånken med Johanna, Daniel och Niklas

Söndagspromenix i Nättraby med Finaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback