Kära Vädergud!

Snön faller och faller och verkar aldrig ta slut. Som jag har nämnt i tidigare inlägg så gillar jag snö - men snälla räcker det inte nu? Det kan väl komma lite puder var tredje dag så att snön håller sig vit och fräsch, men sedan räcker det. Och om detta nu är för mycket begärt så önskar jag åtminstone att snön uteblir nu torsdag, fredag och lördag (det vill säga under flytten) och sedan kan det då få snöa lite extra de efterföljande dagarna istället. Deal? Snälla Vädergud, du kan väl åtminstone fundera på det?
 
I övrigt har jag idag tagit mig igenom ett IW-pass på gymmet, första passet sedan förkylningen tog över min kropp. Kändes faktiskt riktigt riktigt bra och ska verkligen försöka att unna mig dessa stunder framöver (och inte skylla på vädret för att slippa).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback