.

Det är fullt upp just nu kan jag säga. Kanske inte så konstigt med tanke på att det närmar sig bokslutstider, vi har precis flyttat och mitt i alltihop är det jul! Jobb, jobb, jobb för att sedan hem och skruva, spika, hamra och packa upp. Även om jag stormtrivs just nu så måste jag medge att kroppen är ytterst tacksam över att det nu bara är två jobbdagar kvar och sedan väntar lite julledighet. I vilket fall som helst börjar vårt nya hem ta form. Med tanke på vilket kaos det rådde i lördags (jag lovar, ni anar inte!) så har vi nu kommit riktigt långt. Tror att slutresultatet kan bli bra, det känns som"vi".
 
Sitter just nu på bussen på väg till jobbet. På grund av ett besök på vårdcentralen fick jag sovmorgon. Gårdagskvällen bjöd på en ytterst trevlig kväll tillsammans med kollegorna på personalavdelningen. Det var välbehövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback