Motivation

Det har blivit på tok för mycket god mat och på tok för lite träning under den här semestern. Ja egentligen har det väl blivit på tok för mycket god mat och på tok för lite träning under hela sommaren. Det är illa. Känner mig som en gigantisk flotig jättepadda. Måste verkligen komma igång med träningen igen. Vaknade i morse med halsont, men lyckades ändå ta mig ut på en tung och mödosam joggingtur (glöm alla fjäderlätta steg) innan klockan slagit halv åtta. I nästa vecka ska jag komma igång igen, jag bara ska det. Gymmet, här kommer jag!
 
Men som sagt; det får vänta tills nästa vecka. Idag ska jag nämligen bege mig iväg på en egen liten tredagarssemester. Första anhalten är Kristianstad, andra anhalten är Falkenberg och tredje anhalten är Göteborg. Blir nog fint det här. Och inte nog med det, under gårdagen bokade vi in en liten semestervecka i september i den grekiska övärlden. Härligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback