Mot helgen

Äntligen fredag - härligt! Sitter just nu hemma i soffan alldeles själv och avnjuter en kopp te. Om en stund bär det av mot Ronneby för att ta en fika tillsammans med barndomsvännen Brattan. Imorgon lämnar Brattan Blekinge för att pröva lyckan i Skara. Önskar henne lycka till med det! Någon annan som har lämnat Blekinge är lillebror Mathias. Han har tagit vid mitt liv i Växjö och har säkert varit med om en galet rolig nollningsvecka. Tänk att han ska gå på mina gamla studentpubar, tvätta sin tvätt i min gamla tvättstuga, bo i mitt gamla lägenhetshus och leva samma härliga studentliv som jag gjorde. Han får nog det super. Vi är också lite sugna på att flytta. Eller rättare sagt väldigt sugna på att flytta. Men allt har sin tid och så småningom kommer nog allt att falla på plats. Hoppas att så småningom infaller relativt fort.
 
Imorgon är det dagen D, dagen då Linn och Marcus ska bli ett. Just nu utlovar smhi fint väder och vi hoppas att de håller kvar vid det. Blir nog en riktigt fin dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback